ANTRENEAZĂ-TE CU SPOR!

ANTRENEAZĂ-TE CU SPOR!

2018-01-13 08:44:41

Exercițiile fizice și antrenamentele necesită multă motivație și când rezultatele dorite întârzie să apară, deoseori nu mai găsim forța să continuăm. Câteodată avem impresia că oricâți kilometri am alerga nu vom avea un trup zvelt sau oricâte antrenamente de forță am face nu vom avea o musculature tonifiată.

Aceste situații apar adesea atunci când ignorăm calitatea exercițiilor în favoarea cantității și uităm să acordăm atenția cuvenită recuperării. CRYO HEALTH & BEAUTY are câteva recomandări pentru voi, astfel încât să maximizați efectele timpului petrecut la antrenamentele sportive, în sala de fitness.

Tu cum îți setezi obiectivele pentru antrenamente? Mulți oameni își setează ca obiectiv pentru antrenamente un interval de timp în defavoarea calității exercițiilor făcute. De exemplu, majoritatea persoanelor își stabilesc programul de mers la sala de antrenamente/fitness bazat pe numărul de minute pe care vor să-l petreacă acolo în decursul unei săptămâni. Această abordare poate avea următorul rezultat: timp mult petrecut la sală fără a vedea neaparat și rezultatele. După 30-40 de minute de exerciții este dificil să menții același ritm inițial, deoarece corpul, în mod firesc, obosește. Antrenamentele care durează mai mult de 40 de minute nu vor produce rezultatele dorite, deoarece mușchii nu vor mai fi solicitați, lucrați în același fel ca la începutul antrenamentului. De aceea, îți recomandăm  să limitezi antrenamentele la 20-30 de minute și să te asiguri că menții ritmul intens pe toată durata exercițiilor.

Te-ai săturat să faci aceleași exercitii? Repetarea acelorași exerciții te plictisește atât la nivel psihic, cât și nivelul mușchilor. Îți vine să crezi sau nu, și mușchii au memorie și când se obișnuiesc să facă un anumit exercițiu, nu mai generează aceleași rezultate; astfel impactul antrenamentului scade. Fie că este vorba de alergare, ciclism, înot sau ridicatul greutăților, nici un antrenament nu este suficient de dinamic pentru a-ți provoca zilnic corpul.

De aceea, este esențial să alternezi tipul de antrenament la câteva zile. Nu te focusa doar pe cardio sau ridicare de greutăți. Alternează-le și experimentează noi tipuri de exerciții cu care nu ești obișnuit. Antrenamentele dinamice îți țin mușchii în suspans, neștiind la ce să se aștepte în continuare.

Eficiența antrenamentelor nu se limitează doar la sală. Recuperarea este o parte foarte importantă din antrenament. Dacă nu le permiți mușchilor să se recupereze sau nu o faci într-un mod corect, aceștia se vor uza cu timpul. Folosirea unei metode potrivite de recuperare, cum este crioterapia, după antrenament, le permite mușchilor să fie din nou la capacitatea maximă în ziua următoare. Expunerea mușchilor la temperature foarte scăzute, disponibile doar în CRYOsauna, determină corpul să producă efecte anti-inflamatorii, ceea ce scurtează timpul de recuperare, reduce febra musculară, crește nivelul de energie și îmbunătățeste performanța.

Spune ADIO antrenamentelor ineficiente! Folosește aceste recomandări și vei vedea că rezultate încep să apară!

Programează-te la CRYOsauna pe www.cryohb.ro sau facebook.com/CRYO Health & Beauty

Voi ce părere aveți? Aștept cu nerăbdare să citesc opiniile voastre!

Comentarii




* Câmpuri Obligatorii