4 Motive pentru care CRYOterapia e mai bună decât baia cu gheață

4 Motive pentru care CRYOterapia e mai bună decât baia cu gheață

2018-03-10 09:46:31

Cu toții am auzit despre clasicele băi de gheață pentru recuperare sportivă. În ultima vreme se vorbește din ce în ce mai mult despre CRYOterapie.

Unii ar zice că este același lucru...alții care au făcut și băi cu gheața și CRYOsaună zic că nu e așa...

Noi și clienții noștri suntem convinși că tehnologia folosită la CRYOterapie face ca recuperarea să fie mai eficientă și mai rapidă.

Enumerăm 4 motive  pentru care CRYOterapia e mai bună decât baia cu gheață.

1. Cum reacționează corpul

Beneficiile CRYOterapiei sunt diferite față de cele oferite de clasica baie cu gheață.  În timpul băii cu gheață, corpul pompează sânge către țesuturile periferice pentru a feri suprafața pielii de îngheț. Timp de 15-20 de minute corpul luptă continuu cu frigul. Sângele începe să se răcească pe măsură ce ajunge la țesuturile pielii, ceea ce duce la scăderea temperaturii corpului. Expunerea îndelungată poate avea consecințe nedorite: afectarea țesuturilor mușchilor și chiar hipotermie în cazuri extreme.

În cazul CRYOterapiei, doar temperatura pielii va scădea temporar. Atunci când receptorii de pe piele percep schimbarea bruscă de temperatură, intrevine vasoconstricția – sângele este trimis de la piele, mușchi către organele vitale. Pe măsură ce sângele începe să circule prin sistemul cardiovascular, se curăță de toxine și este îmbogățit cu oxigen și nutrienți. La ieșirea din CRYOsaună apare vasodilatația, care trimite sângele detoxifiat și fortificat către întreg corpul.

 

2. Timpul și confortul

Să fim sinceri – când vine vorba de recuperare, majoritatea dintre noi nu avea timp și pentru ea. De fapt, mulți dintre noi, de abia reușim să ne facem timp câteva minute pentru un pic de mișcare/sport. A găsi 20-30 de minute pentru a face o baie cu gheață pare dificil, mai ales când ne gândim la simplu fapt de a ne scufunda într-o cadă cu 20 kg de gheață.  

O ședință de CRYOsaună durează maxim 3 minute și este mult mai eficientă pentru recuperare (3 minute de CRYOterapie echivalează cu 40 de minute de baie cu gheață). Dacă comparăm timpul necesar ajungem la următoarea concluzie:  10 minute suficiente pentru o ședință de CRYOsaună cu tot cu îmbrăcat și dezbrăcat, pe când pentru o baie cu gheață ai nevoie de 20-30 de minute și  lenjerie intimă de schimb.

 

3. Igienă

Dacă faci baia cu gheață la un centru de antrenamente, majoritatea echipamentelor sunt refolosite. Cei mai mulți atleți vor turna apă și gheață peste cea rămasă de la sesiunea precedentă. De obicei baia de gheață se face după antrenamente și sportivii care intră sunt transpirați.

Din acest motiv,  unii sportivi au făcut infecții cu stafilococ sau au avut alte probleme de igienă. Cabina CRYOsaunei este practic neatinsă de clienți, aceștia purtând șosete de unică folosință, botoși de lână, manuși de unică folosință și mănuși de lână.  Acest lucru face ca întreagă experiență să fie mai igienică decât obișnuita baie de gheață.

 

4. Durere

Orice altet obișnuit cu baia cu gheață va spune că ă ședință de CRYOsaună este ca o plimbare în parc. Să stai 3 minute într-un frig uscat este mult mai ușor decât să stai 15-25 de minute într-o baie umedă de gheață.  Dacă nu ne crezi, vino și convinge-te singur! Te așteptăm cu drag la CRYO Health & Beauty, în incinta Bega Shopping Center, etajul 1.

 

Comentarii




* Câmpuri Obligatorii